Často kladené otázky:
Sú produkty na vašom webe originálne?
Na našej stránke predávame iba 100% originálne produkty priamo od výrobcov. U nás nakupujete bezpečne.
Sú objednávky u vás formou predplatného?
Pri nákupe u nás sa nezaväzujete k žiadnemu predplatnému. Platíte iba za zakúpené položky a žiadne ďalšie.
Čo znamená (U) a (N)?
Toto píšeme za názov produktu niektorých produktov. Je to hlavne interná poznámka. (U) znamená ukončený dizajn a (N) znamená nový dizajn.
Nedostal/a som potvrdenie objednávky, čo mám robiť?
Ak ste nedostali žiadne potvrdenie objednávky, skontrolujte priečinky Hromadné správy a Spam. Ak tam potvrdenie objednávky nájdete, môžete ho presunúť do svojej doručenej pošty, aby ste dostávali od BEAUTYCOS aj ďalšie správy. Ak ste potvrdenie nenašli ani tam, možno ste napísali e-mailovú adresu nesprávne. V takom prípade môžete kedykoľvek kontaktovať náš zákaznícky servis na [email protected], uveďte svoje celé meno a telefónne číslo, aby sme vás mohli v systéme dohľadať.
Sledujte svoj balík:
Vrátenie




Z času na čas môžu byť niektoré z našich produktov vypredané, a preto sú automaticky z e-shopu vyradené. V takom prípade vám odporúčame priebežne kontrolovať naše stránky, aby ste videli, kedy je produkt opäť skladom. Môžete tiež sledovať Facebook alebo sa prihlásiť na odber nášho e-mailu s novinkami.
Podmienky
Ak potrebujete niečo vrátiť, mali by ste nás vždy kontaktovať e-mailom, aby sme mohli vašu vratku správne spracovať. Váš vratný balík musí byť vždy riadne zabalený, aby bol výrobok počas prepravy dobre chránený. Za balík/tovar ste zodpovední, kým nám nebude doručený. Ak ste so nákup rozmysleli alebo potrebujete produkt vymeniť, je nutné zaplatiť náklady na dopravu. Štítok na vrátenie stojí 12,95 €. Ak ste podali reklamáciu, ktorá je uznaná, sumu vám BEAUTYCOS vráti.
Ak váš balík nebude vyzdvihnutý v lehote (14 dní), zásielka sa vráti k nám - ponesiete náklady na odoslanie príjemcovi a tiež za vrátenie zásielky do BEAUTYCOS.
Ak ste na balík zadali nesprávnu adresu, ponesiete náklady na spiatočnú dopravu do BEAUTYCOS ako aj za nové doručenie. Vratné zásielky na dobierku a na vyzdvihnutie na adresu výdajného miesta neprijímame.
Záruka
Poskytujeme zákonnú záruku 24 mesiacov. Závadu je nutné nahlásiť v primeranej lehote max. 2 mesiace od jej zistenia.
Reklamácia - Výrobok nespĺňa moje požiadavky: Ak dostanete nový bezvadný produkt, ktorý po použití nespĺňa vaše očakávania, reklamácia nie je možná z hygienických dôvodov a tiež preto, že nie je možné produkt ďalej predať.
BEAUTYCOS nemôže zaručiť účinky alebo výsledky rôznych produktov, pretože každé vlasy sú odlišné a môžu reagovať rôznymi spôsobmi. Ak ste si objednali produkt špeciálne na obnovu vlasov, neposkytujeme žiadnu záruku na výsledok. Vypadávanie vlasov môže byť spôsobené rôznymi príčinami a je individuálne u každého človeka. Upozorňujeme, že genetické vypadávanie vlasov sa nedá zmeniť. V určitých prípadoch môžeme poskytnúť kontaktné údaje na výrobcu, ak ste nedosiahli požadovaný výsledok. Všetky naše popisy produktov sú informatívne a prevzaté od výrobcov. BEAUTYCOS nezaručuje účinok.
Reklamácia - Môj produkt je vadný: Ak si kúpite žehličku ghd, máte 2-ročnú záruku na výrobok zakúpený v obchode BEAUTYCOS, v predajni či v internetovom obchode. Zo spotrebiča neodstraňujte hologram, pretože bez neho nie je reklamácia možná. Jeho odstránením záruka zaniká. Pre vrátenie z dôvodu reklamácie vždy kontaktujte náš zákaznícky servis, aby vám mohli poskytnúť štítok na vrátenie. Štítok na vrátenie má hodnotu 12,95 € a v prípade uznania reklamácie BEAUTYCOS tieto náklady vráti. Ak je reklamácia zamietnutá, zákazník musí zaplatiť dopravu do BEAUTYCOS aj späť. Ak balík k reklamácii vrátite bez štítku od BEAUTYCOS, náklady na zaslanie BEAUTYCOS neprepláca.
Ak zistíme, že na produkte nie je žiadna chyba alebo závada, reklamácia bude zamietnutá. Za kontrolu predmetu si môžeme účtovať sumu až do výšky 30 €. Ak na produkt nebude uplatnená oprávnená reklamácia, spoločnosť BEAUTYCOS nebude môcť produkt vymeniť za nový. Po kontaktovaní zákazníckeho servisu môžete produkt k reklamácii odovzdať v ktorejkoľvek z našich predajní, ale upozorňujeme na dlhšiu dobu spracovania reklamácie, pretože položka bude zaslaná podľa interných tokov predajne.
Ste alergickí?
Ak existujú nejaké zložky alebo čokoľvek iné, na čo viete, že ste alergickí, vždy nás môžete kontaktovať, aby ste získali prehľad o zozname ingrediencií našich produktov. V našich predajniach si vždy môžete skontrolovať a prečítať zadnú stranu produktov.
Validate your login
Prihlásiť sa